Czytelnicy

20 sierpnia 2012

Sklep pod lupą - ♥IT GIRLS♥

Pierwszy przegląd (postanowiłam nazwać to "Sklep pod lupą" ) będzie w sklepie ♥IT GIRLS♥.

Z czym kojarzy mi się sklep? Z delikatnością i lekkimi, pastelowymi kolorami. Sklep dużo ubrań nie posiada, ale szczególnie brak jest torebek (najbardziej kopertówek lub tych mniejszych) i butów. Dopiero teraz zauważyłam że w tym sklepie jest tyle fajnych i tanich rzeczy które warto mieć.

Rzeczy:









Trochę tego jest...  Szczególną uwagę trzeba zwrócić na:

Fioletowy top za 69sm;
Sukienkę z mocniejszym dekoltem za 13 sd (boska jest *-*)
Buty z podkolanówkami za 7sd
Brązową sukienkę za 7sd

Stylizacje:
Mogę to powiedzieć... miałam wenę. Pozytywną wenę! Ciuchy same się nakładały na doll. Patrząc  na godzinę (robiłam to miedzy 23:30 a 00:00) i ciuchy ( nie ma ich wiele) to wyszło genialnie. Niektóre stylizacje mają po 4-5 ciuchów, ale wyszły genialnie.


Torebka nie pasuje, ale nie było lepszych :(
Użyłam: 
Blazer: 12 sd
Sukienka: 7sd ♥
Pasek: 41sm
Buty: 40 sm
Torebka: 61 sm

Buty... Psują całą stylizację, ale ze wszystkich te najbardziej pasowały...
Użyłam:
Sweter: 11sd
Majtko-spodnie: 4sd
Torebka : 50sd
Buty: 7sd
Skarpety: 30sm

Look z 4 rzeczami który mi się podoba... Świat zwariował...
Użyłam:
Top: 69sm ♥
Majtko-spodnie: 4sd
Torebka: 53 sm
Buty : 8sd


Dość szkolny look. Pasek nie pasuje, ale bez niego jest pusto.
Szalik/apaszka : 53 sm
Kostium / Romper : 13 sd
Pasek :10 sm
Buty :  7 sd ♥
Torebka : 50 sm

Najbardziej dziwny i najgorszy strój tego posta
Użyłam: 
Bluzka : 50 sm
Krawat : 20sm
Kamizelka (?) : 50 sm 
Jacket : 15 sm
Spodnie : 50 sm
Torebka : 50 sm 
Buty : 7 sd ♥

Najlepsza stylizacja tego postu. Prosta,ale ma to "coś".
Użyłam:
Top : 69 sm ♥
Sukienka jako spódnica : 7sd 
Torebka : 53sm 
Buty : 50 sm


P.S. Pozdrawiam wszystkich z wczorajszego ślubu i wesela :*



2 komentarze:

Paula2323 pisze...

Ładne stylizacje

Arsonist pisze...

Buty ze stylizacji drugiej są bardzo fajne i moim zdaniem pasują jak ulał ;)